KOSZT I FORMA DOSTAWY
Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
W przypadku kiedy w ciągu dnia nie ma Państwa w domu, doradzamy wybór adresu miejsca pracy
(dla łatwiejszej lokalizacji Państwa w pracy, w uwagach do zamówienia można dodatkowo dopisać np. nazwę działu, nr pokoju / biura itp.)
W przypadku kiedy w ciągu dnia nie ma Państwa w domu, doradzamy wybór adresu miejsca pracy
(dla łatwiejszej lokalizacji Państwa w pracy, w uwagach do zamówienia można dodatkowo dopisać np. nazwę działu, nr pokoju / biura itp.)
Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską świadczoną przez firmę kurierską inPost lub DPD Polska
Czas dostawy na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej to zazwyczaj 1 dzień roboczy od momentu wydania paczki firmie kurierskiej.
Czas Realizacji Zamówienia wynosi od 2 do 21 dni roboczych licząc od dnia złożenia Zamówienia przez Klienta.
Dokładamy wszelkich starań, aby Czas Realizacji Zamówienia był jak najkrótszy
- większość Towarów wysyłamy w terminie do 7 dni roboczych.
Przy każdym Towarze podany jest Czas Realizacji Zamówienia dla konkretnego Towaru ("Wysyłka w ciągu ... dni").
Do tego czasu należy doliczyć Czas Dostawy (zazwyczaj 1 dzień roboczy).
Czas dostawy na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej to zazwyczaj 1 dzień roboczy od momentu wydania paczki firmie kurierskiej.
Czas Realizacji Zamówienia wynosi od 2 do 21 dni roboczych licząc od dnia złożenia Zamówienia przez Klienta.
Dokładamy wszelkich starań, aby Czas Realizacji Zamówienia był jak najkrótszy
- większość Towarów wysyłamy w terminie do 7 dni roboczych.
Przy każdym Towarze podany jest Czas Realizacji Zamówienia dla konkretnego Towaru ("Wysyłka w ciągu ... dni").
Do tego czasu należy doliczyć Czas Dostawy (zazwyczaj 1 dzień roboczy).
W przypadku kiedy Zamówienie dotyczy kilku Towarów o różnym Czasie Realizacji Zamówienia,
wysyłane jest ono po skompletowaniu całości Zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich terminów.
wysyłane jest ono po skompletowaniu całości Zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich terminów.
Koszt wysyłki podane są w każdej karcie produktu oraz w Koszyku.
Koszt wysyłki towaru uiszcza klient. Sklep nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.
Warunkiem wysyłania Towaru jest uiszczenie kwoty Zamówienia, chyba, że Klient wybrał płatność przy odbiorze tzw. "za pobraniem".
Warunkiem wysyłania Towaru jest uiszczenie kwoty Zamówienia, chyba, że Klient wybrał płatność przy odbiorze tzw. "za pobraniem".
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z obsługą sklepu Flobo:
za pomocą poczty elektronicznej: kontakt@flobo.pl lub telefonicznie: +48 / 62 300 00 52