RELAXSAN - WŁOSKIE PRODUKTY UCISKOWE
Włoska marka Relaxsan to jedna z najbardziej znanych i cenionych europejskich firm najwyższej jakości medycznych produktów uciskowych stosowanych przeciw zakrzepom i na żylaki w profilaktyce przeciw żylakowej, od szerokiej gamy podkolanówek, pończoch i rajstop uciskowych, również dla kobiet w ciąży, o zmiennym stopniu ucisku od 1 do 3 klasy kompresji, przez produkty ortopedyczne, dla diabetyków oraz kobiet w okresie ciąży. Ich produkty uciskowe są jednymi z najczęściej wybieranych na naszym, jak i europejskim rynku ze względu na najlepszą relację jakości oferowanych pończoch i rajstop uciskowych w stosunku do ich ceny. Włoskie produkty Relaxsan cechują się najwyższą jakości, dużą wytrzymałością oraz wysokim komfortem w codziennym stosowaniu różnych produktów uciskowych. Różne grubości oferowanych pończoch i rajstop, produkty zarówno profilaktyczne jak i te w medycznych klasach stopniowanego ucisku, wiele konfiguracji dostępnych kolorów oraz wykończenia palców sprawiają, że każdy klient dobierze idealny produkt przeciw zakrzepowy i przeciw żylakowy Relaxsan, dopasowany do swoich indywidualnych potrzeb i preferencji. Należy zaznaczyć, że wszystkie produkty Relaxsan są projektowane, produkowane oraz pakowane we Włoszech, skąd trafiają na rynki ponad 65 krajów. Dodatkowym potwierdzeniem jakości produktów uciskowych Relaxsan są ich certyfikaty oraz znaki bezpieczeństwa, od europejskiego CE, przez niemiecki certyfikat Oko Test w zakresie bezpieczeństwa użytych dzianin i materiałów oraz europejski certyfikat jakości produkcji ISO. Każda sztuka podkolanówki, pończochy uciskowej, rajstopy lub uciskowej rajstopy dla kobiet w ciąży podlegają dokładnej kontroli jakości i weryfikacji, zanim trafią do swego opakowania, a finalnie do klienta. Ta dbałość o szczegóły, wysokie standardy produkcyjne oraz szeroka oferta produktów dla mężczyzn i kobiet w korzystnej cenie sprawiają, że medyczne produkty uciskowe Relaxsan różnego stopnia ucisku są chętnie wybierane i bardzo cenione przez europejskich konsumentów.